Twilight!

Igår kollade jag och Jonas♥Twilight! Den va rätt bra faktiskt. Så nu väntar jag på att The Twilight Saga New Moon ska komma ut så jag kan se fortsätningen!!


Idag ska jag åka till Skara hem till Jonas!Ska vara där till onsdag tror jag!Hoppas de är fint väder så kan jag ligga ute och sola hela dagarna!Behöver färg!!!!


Nä nu ska jag kolla på Hem till Gården och sen hänga upp tvätten som blir klar lagom tills de är slut =)
Sen blir de disken!
Ska ju ha ljusparty på torsdag så måste städa!!

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: SaraLjung

Jaha okey. Nej, jag var på chaparral i onsdags så det kan inte varit jag :P

2009-06-30 @ 19:53:36
URL: http://saraljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0