Gossip Girl & OTH!!

De slog mej precis att jag INTE har femman längre och kunna se Gosip eller OTH! ='(..Hur ska de gå!!Hoppas mitt boxer kot kommer snart då!
Har ju 1,2,4 och 6:an..Och nån Acces TV(eller hur de nu stavas).Aja får köpa boxarna när dom kommer ut =)

Idag har jag vart såå dukti!!Gick upp halv 3(fast skulle gått up kl 1=$) och börja greja här!!Så satte på en maskin med tvätt..och sen börja med mina kläder!!Seriöst jag får knappt plats med dom =(..Men de får lösa sej!!Och tvätten blevklar på 1 timme(glad för den går så fort mot min gamla)..hängde upp de och fortsatte med lite kläder!Sen diska ja =D..Och hängde upp lite kläder till som jag hitta!!Har massa mer att packa upp innan Jonas kommer!
Så borde inte sitta här =p..Men vill lämna lite spår =)

Har bara bott här i några dar men trivs som hästen i hagen =)..Känns helt underbart!!Känns inte som en lägenhet utan som ett litet hus!!Kom på att jag fått upp gardiner i köket oxå =)..Så nu är de inte så mycke insyn längre!!

Johan ringde förut oxå!Han är på vä till Uppsala!!Hans pappa fyllde år så ska fira han lite!Eller ja han är nog framme nu =)..Brukar ringa när han åker långt =p..Tiden går lite fortare då =)

Nä om jag skulle fortsätta och va lite dukti när jag ändå är i farten =)..Har man bara börjat går de bra!Men de är ju de där med att börja oxå!

Nä nu hinner ja inte sitta mer på riktit =)

Är lite fest sugen!!Men får vänta tills nästa helg =)
Då blir de Melodifestivalen som förfest sen blir de nåt trevlit uteställe va de  nu blir för nåt =)

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0