IKEA!

Imorgon ska jag till IKEA =D..Med Emma,Hugo och kanske Titti!!
Ska bli kul!Har inte vart där på länge!!

Balthazar är helt knäpp..Han hoppar upp  på den öpnnaspisen och lägger sej högst upp!!

Idag har jag jobbat på Vallmo mellan 7-14..och de gick la bra!Sen hem och diska och plocka lite mer och dammsuga!!Och nu sitter jag här..Är hungrig..Men va ska man äta då?!Blir nåt lätt..Pytt-i-panna med ägg och rödbetor kanske!!Men äter de jämt*suck*..
Annars får ja se om jag hittar nåt annat trevlit i frysen =)

Ikväll ska jag bara ligga på soffan och inte göra nåt!!Bara kolla TV ich lägga mej tidit och läsa min bok och upp tidit imorn!
Nä nu får jag kika i frysen!!

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0