Kallt..

urcha bucha va de är kallt här!!Visserligen va granne här och sa hej så hade dörren öppen lite!!Märks direkt o dörren vart lite öppen!!
Men annars trivs ja massa bra =)
Bara jag kommer i ordning lite mer =)

Emma och Hugo har vart här och kollat idag =)..Och ätit midda!!Köttbullar och potatis!!Massa mums =)
Så ringde Anna precis när dom åkt så då kom hon förbi en snabb sväng och kika hur jag hade de!!Och Grattis till tjänsten =)

Nä nu ska jag hänga tvätt..Sen blir de att sova till åtta sen duscha och gå till jobbet!!Måste gå upp tidit imorn och städa i den gamla lägenheten för ska h visnng i den på torsda kl 15.00!!*håller tummarna* att jag blir av med de =)

Aja natti för en stund =)

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0