Magsjuka..

Går magsuka på jobbet =(..Eller ja de är nog borta nu!Men man an inte veta säkert förens efter 48 timmar!Och de har de gått imorn!!
Så mamma har legat i magsjuka men mår bättre nu så hon ska jobba imorn..Men jag och Gustavo har suttit inlåsta på Blåklnt 2 nätter för at begränsa smittan..och ska sitta inatt oxå!!Och verkar som om ja klarar mej =)..
Har inte känt av nåt än iaf*jippi*

Har fått packar upp lite idag*duktia mej*..har bara någr påsar kvar!Och så har ja vart dukti och tvättat =)..
Har vart lite seg mä att skriva men har inte orkat eller haft nåt intressant att skriva så direkt =p..
Förutom att jag köpt ny telefon..är lite besviken på den =(..Den va inte som jag trodde!!En Sony Ericsson W302..
Men men löser la sej!Känner jag mej själv rätt lär ja köpa en ny snart ;)..

Jonas har vart här några dar!!Men han åkte hem idag för han skulle köra sin mamma!
Och freda kommer Emma hit =)..Va massa längesen ja träffa henne..men förstår att hon inte ville komma idag!Ifall ja bär på smittan..Så hon kommer på freda ist =)..Så kan vi mysa till Så Ska De Låta!Sen blir de utgång på lörda =D..Va ett tag sen de oxå!Så blir antingen Lipz eller Butlers!
Lipz känner vi nog mer folk på =P..Och få dricka KAMIKAZI =)..*mmm*
Har saknat den!!!
*Mums*..Synd bara att den lilla röda inte finns här i Sverige ='(

Nä nu ska ja göra mej iordning lite och sen gå till affären!!Så ja har nåt att äta inatt!!

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: jessica

hur går det med min födelsedagspresent då:?)nyfiken

2009-03-12 @ 11:44:51
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0