Segare än segast!!

Ja jag har inte skrivit på ett tag här!!Har typ inget kul att skriva längre..

Nu är de månda nu igen iaf!veckor och helger går så fort...Mars har gått väldit fort..tyckte inte de va längesen den månaden började!

Va har man hittat på denna månaden då?!hhmm flyttade ju 1 mars..jobbat och sen vart på IKEA och festat lite!!
Blev lite inköp på IKEA!
Kpte ett nytt vardagsrummsbord..lite plastburkar,plastmuggar,en skål,en ungsäker form!
Mattor till badrummet..en "Lack" hylla!
Och lite mer..

I fredas va jag och Jonas i Trollhättan och kika lite..köpte mej ett par "Linda-Byxor"(piratbyxor)..i jeans!på Cassels..
Dom har 40% på alla byxor där nu =)..
Sen så köptejag mat..och lite filmer!!
Så nu har jag lite nyare filmer att kolla på =p..
Nu ska jag nog ställa mej och diska igen!Diskade förut men har ju ätit mat så blir disk igen!
Idag blev de kött och klyftpotatis med bea-sås*mums*..Igår blev de Sejpanna!!Den är bara sååå god!!
I lördas gjorde jag tacos!!

Hhmm är de på bra på TV ikväll?!Färjan 2 börjar ju iof så man kanske skulle se på de =)..
De va ju bra när första säsongen gick!

Imorn ska jag va med Emma =)..och freda ska vi nog till en på hennes jobb på fest!
Och helgen efter ska jah hem till Jonas!Sen blir de utgång på lördan!Antingen Lipz eller Harrys!Får se vilket osm känns bäst då!Man måste ju ha skjus mä..Är de tråkiaste!!Hehe..Kan väl öppn alite rolia ställen här i byn ist =p

Nä får diska nu!

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0