Städat..

Idag gick jag upp tidit för mamm kom hit så åkte vi till den andra lägenheten och städa lite!Så nu är badrummet klart och så har v damsugit!Så sen är de bara resten kvar!Slängde all skäp som fanns och så..Skönt när allt är klart =)

 Sen la ja mej direkt igen när jag kom hem!Så gick upp runt sex och laga mat!Så nu är jag mätt och belåten =)

Jonas kommer redan imorn hit =)..Han fick tillbaka bilen idag!Så sover han här..Så får han följa med den lilla stund jag ska va barnvakt på freda!Så får vi hem och kolla film efter de!!

Nä nu ska ja se om jag hittar papprena på adressändring som jag la nån stans =S..så jag kan lägga på dom i brevlådan nu =p..

Aja ha de gött!!Skriver kanske mer sen =)
Jag och min Grekiska Prinsessa i Grekland som vi snart far till =)

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0