Inte så snabb precis...

Ja de kan ja inte säga att ja är =p..
Men mitt internet har krånglat massor och de är inte igång än =(..Så nu sitter ha hos mamma och har ätit glass och kollat Grisen i Säcken =D..
Massa roli!!

Igår kom Emma & Hugo så kolla vi Eurovision Song Contest!Och Norge vann..och de va la bra =)..Fast Sverige skulle ju självklart vunnit men Norge är ju så nära så de räcknas som Sverige..Haha!!

Sen hämta vi Jonas♥ i Vara. Han hade vart på fest hos Dalemo!Är la kul att han kommer ut lite =)
Så idag har vi vart i Vara och ätit piaza på Viking!Och goare pizza har jag la ätit =p

Sen har de inte hänt så mycke!Jobbat..vart med Jonas♥ och tagit det lugnt!!

Sen har vi haft 50-årskalas för pappsen!Sen 25-årskalas för Kristian!

Nä nu ska jag nog åka hem till mitt =D..

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0