Internet krångel =(

tycker verkligen inte om mitt internet*suck*..Först krånglar min dator..sen är Josefin snäll och lånar ut..jo då funkar inte nätet =(..Så kan ju varken skriva här eller kolla något*suckar riktit djupt*..Får hoppas de kommer igång!!

Just nu jobbar jag natten..Va längesen!!!Och deär välllldit lugnt*peppar peppar*..Men har haft 3 ringningar sen 21,15!
Så börjar bli lite sleten!Ska snart gå ronden så de blir lite gjort =)

Imorn ska pappa ha 50-års kalas!!Så de får man la gå på!Kommer nog bli en blöt kväll ;)
Annars har de inte hänt så mycke mer!Vart med Emma(som vanlit) men tyvärr inte så mycke som vi brukar!!Men de är la för vi jobbar om varandra!Och så!
Sen har ja vart en del med Jonas!Och sen har ja passat barn..passa alla 3 häromdagen(Jessicas) och de gick jätte bra =D..

+ att på tisda så är de BARA 5 veckor kvar tills ja och Emma åker till Grekland..längtar så grymt mycke!!
Men självklart har ja tappat bort mitt pass ='(..Så måste åka och göra ett nytt nästa vecka*suck*..Måste slängt de i flytten!!
Nä n uringer de så måste kolla om de är ja som ska gå!!
Ha de gött så hoppas ja på lite mer tajt uppdatering =)

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0