06,00

Ja då är man redan vaken. Har snart vart vaken i 2 timmar =p
Kommer snart somna säkert, som jag brukar göra.

Längtar till jul, jag börjar fundera på om jag är sjuk =p Hatade verkligen julen förut men nu längtar jag massor. Hängde upp lite "julkulor" i vardagsrummet igår som lyser. Och idag ska jag försöka få upp lite ljusstakar och så. Vet inte när jag ska hinna annars.

Josefin kom hit idag =) Eller ja runt 06,45 men har gått nu. Hon ska med bussen kl 8 för mamma och pappa jobbar så hon kommer inte till bussen.

Man kanske skulle sätta på en maskin tvätt?! Och så ska jag läsa teori och sen i eftermiddag/kväll ska jag till körskolan och göra teori på körskolan. De är la ett måste...........
Men de kanske blir att man läser för mycke men jag måste ju görat så vet inte hur jag ska få in grejerna i huvudet*suck*

Nu börjar de ljusna ute ser jag. Börjar bli dag =)

Nä dax för att öppna teori boken.

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0