Frustrerad....

Blir så j*vla frustrerad.....................................
Igår hade jag körlektion och hade för stprt avstånd till bilarna som stor parkerdade. Idag hade jag körlektion........Jo då va de växlingen som va problemet. Varför itne bara köra normalt???!!
De är ju faktiskt bara 2 dagar kvar så måste ju ha klem på de nu va f*n..............

Och teorin är inte att tala om....Är precis kass på de. På repetionen så fick jag 39/70. Pinsamt värre ju för f*n.

Är hungrig oxå. Men vet inte va de blir för mat. Jonas får fixa för jag MÅSTE sitta och göra teorin(Inte lätt när man är grymt trögfattad)
Så han får fixa detta nu.

Ska köra imorgon oxå. Så jag tränar på dom små grejerna. Och fått med speglarnan nu iaf =D Något positivt iaf =p

Nä ska göra teori nu.
Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0