Jobbig dag.

Har vart hos Jessica och druckit kaffe och ätit pepparkaka. Sen hämtade vi barnen på dagis och skolan. Och så gick jag hem och skulle diska och läsa teori. Har jag gjort de än?!
NÄ........
Börja känna mej konstig efter jag kom hem. Vet inte varför. Men nu ska jag rykka upp mej och sätta på en maskin tvätt och fixa disken. Sen blir de att fixa lite mat. Blir nog fiskpinnar och makaroner eller potatismos.
Får se hur avaccerad middag man orkar göra ;)

Ska jobba inatt och imorgon natt. Och då ska jag läsa teori HELA natten, haha nä skoja bara. Men ska försöka läsa dom stunder vi kan sitta stilla.

Är trött som attan så ska bli skönt att få lägga sej snart. Men ska upp runt 21 igen. Börja 22-06.
Ha de gött.

Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0