Konstig dröm =S

Har haft en så sjuk dröm de sista....
 Natten till igår drömde jag att jag, Emma och Angeline skulle åka till Zakynthos. Och mamma körde mej till flyget men själva flygplanet starta inomhus?? OCh fick nån jävla sladd och slog i väggen och kom baklänges så vi backa jätte fort och sen när de börja åka uppåt så blev de upp å ner på så jag fick värsta paniken så ropa dom ut i högtalaran: "Plats 26 B, va vänlig och höj armarna och andas lugnt" Jag tänkte hur fan ska jag göra då men höjde armarna. Sen helt plötligt va vi framme och något kändes fel.
Gick länge och grubla och så slog de mej helt plötsligt att jag glömt resväskan + alla pengar och allt i mammas bil =S
Och varken Emma eller Angeline kunde låna mej pengar i veckan. Sen åkte vi tåg på Zakynthos och skulle in och handla något så åkte tåget iväg så vi fick springa efter tåget.
Sen vakna jag.

Och natten till idag så skulle vi åka till Zakynthos igen. Men denna gången va de jag, Emma, Angeline, Kristian och Jesper. Och vi åkte olika bilar dit hela tiden och jag va tvungen att låna pengar av någon till resan och alltihop.

Så vet inte va drömmen ska betyda? Att jag behöver mer pengar? Men till vad? Kanske jag försover mej på uppkörningsdagen och inte får med mej pengar?
Konstigt är de iaf.

Nä nu ska jag sova efter en natts arbete =)

Ha de gött. Natti.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0