Natti...

Ja då får jag säga god natt =)
Medans andra går upp och ska åka till jobbet =p

Vet att jag är lite seg på att skriva men ibland finns verkligen inte lusten och sen är de la inte så mycke intressant att läsa om de inte händer så mycke. Om de nån gång är intressant att läsa.

Har kuggat på teorin 2 ggr nu och de suger en del kan jag säga =( Men sist så fick jag kanske skylla mej själv som ändra 4 frågor =@

Men men gjort är gjort och än har jag inget körkort men de kanske blir om någon dag eller två ;) How Knows =p
Man kan ju alltid hoppas.

Ja va har hänt i helgen då?! I fredags va vi hos Jonas föräldrar och hyrde film medans dom va och dansa till Larz Kristers på Focus. Och lörda åkte vi till Skövde och handla lite kläder. Vill hitta något jag kan ha på lördag när jag ska ut med Emma och några till =) Sen drog vi på bio och de blev New Moon. Kan inte riktit bestämma mej va jag tyckte om den. Etta va klart bättre. Måste jag nog säga....

Och igår va jag mest hemma och sov och julpynta lite medan jag vänta på att mamma skulle höra av sej som hade legat på akuten hela eftermiddagen. Hon ramla nämligen av en stol när hon skulle byta gardiner så dom trodde först hon brutet nacken men va bara en muskel som tur va dom hade hänt något med. Så hon lär nog inte byta några mer gardiner =p

Nä men de är skönt att de gick bra iaf =)

Nu ska jag sova lite sen göra lite teori. Hade tänkt åka till körskolan idag men har ingen som kör mej eftersom mamma inte får köra bil nu och så. Men kanske är lugnast jag sitter hemma och gör teori på Tommys dator =p

Aja ha de gött alla.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0