Teori!!!

Ja då va man och gjorde teori igår igen på körskolan. Och inte fan blev jag klokare. Fattar verkligen inte =s
Vetti fan hur jag ska fixa detta på torsdag.
Men får väl ha en inställning om att jag SKA klara de =)

Men de är inte så lätt när man inte förstår frågorna =@

Har jobbat inatt så ska lägga mej nu tänkte jag. Trött i mängder. Sen upp och dammsuga för ska visa lägenheten för 1 idag vid 16-tiden.

Men natten gick bra och den va lugn. Så lugnt har de inte vart på länge =) Så har sytt en del. Ja jag vet borde ha läst teori men man behöver ett break annars blir man alldeles fegig i huvudet.
Och på tal om huvudet, Jag skulle lägga mej förut. Och så trodde Jonas att jag inte visste att han lagt sej i sängen så jag skulle hoppa på han för att skräma han ist för han skulle skräma mej, och hoppar för långt och slår pannan och näsa i sänggaveln... Och fatta va ONT  de gjorde. Trodde jag hade brötet näsan asså ='( Men nu har jag bara lite ont och en stor bula i pannan och ett blåmärke på näsa. Och Jonas bara skratta och kallar mej för hoppetossa nu =p

Men hoppas de försvinner snart för har ju lite ont i huvudet av de.
Nä urch nu orkar jag inte mer. Skriver kanske mera sen =)

Ha de gött.
Natti.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0