The day whit 2 big U:s..............

Ja då va de dax nu då. Ibland känns de som att de kommer gå fint. Sen kommer de en våg och jag VET att jag INTE kommer fixa detta. *suck*
Vet inte hur jag ska tänka för tänker jag att klart som fan att detta kommer gå vägen och jag kuggar så blir jag skit sur på mej själv men vill ju inte gå och va negativ heller och tänka att jag nog inte klarar de, så jag är lite kluven =S =S =S

Men bästa av allt är att Jonas åker med Tobias idag och då står bilen i Vara så klarar jag de ska jag ta den hem =D Så sa till han att om inte bilen står kvar när han kommer till Tobias sen har jag tagit den =p
Haha nä klart jag ringer till han först och säger att jag tagit den =)

Så blir att pappa hämtar mig ist. Så slipper jag va i Vara så himla tidigt innan vi ska dra iväg. Hade ju fått vart där 45 min innan. Och hur kul är de att sitta på körskolan och bara vänta???? Inte kul alls =p

Nä kanske dax att kika va man ska ha på sej och lite så.. Drick en cola oxå kanske, fast då är risken stor att man blir grymt pinkenödig under provet och de är ju inte bra.
Får se hur de blir mät...

Ha de gött så hörs vi sen kanske =)
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0