zzzz

Fy va trött jag är. Ja varför sitter jag då här? Borde gå och lägga mej som har jobbat hela natten.
Är sjukt trött. Va samma igår natt.
Men lär somna fort snart =p

Igår va vi hos Jonas föräldrar och fira farsdag. Min pappa va ju inte hemma så då får han skylla sej själv.

Har fundrat länge länge länge på att åka till Linnea någon dag. Men den dagen skjuts ALLTID framåt =$ Fattar inte varför. Men blir la lättare när jag får mitt egna körkort så man slipper ta bussen.
Och de är ju snart dax för eget körkort =) Men får se först om man klarar de. How Knows.

Har rå pluggat hela natten den tiden jag kunnat iaf.

Idag händer inte så mycke. Ska testa på senapsfisk(?) tror jag de va idag. Får se va de smakar. Men MÅSTE diska först.

Annars blir veckan lugn. Ska köra 3 ggr tror jag. Ska ringa min körlärare idag för att ändra en tid på onsdag. Hade ju lovat Jessica att följa med henne till tandläkarn med alla 3 barnen och sen när dom tar svininfluensan. Har ju redan tagit den =) I fredags, kändes inte ens. Men efter sen på kvällen gjorde de skitont. Har lite ont än. Men de går över =)

Nä nu åker ögonen ihop. Nu blir de tandborstning och sen sängen. Natti.

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0