A Cinderella Story.

Den filmen kika jag och Emma på idag =) Medas Hugo kika på Micke & Molle 2!
Och så åt vi pizza. Blev såååå mätt. Men gott va de =)

Väntar på om Jonas ska komma hit eller inte. Pratar med han nu. Måste ändå lägga nu typ. Tänkte läsa i den bästa boken ever(not) körkortsboken. Måste faktiskt säga att bättre bäcker har jag läst ;)

Imorn blir de jobb som sagt. Och sändag oxå, men får se va jag hittar på på mina timmar. Blir väl bara att sova tror jag =p

Linnea messa förut att hon skulle till Tumleberg och vile träffas och sen titta på Mejja. Men Jonas skulle ju ha med henne till Vinköl så de va synd. Så får se om man kanske åker dit till helgen och hälsar på så hon får se henne =)
Mejja är bättre nu iaf. Ingen feber verka de som. Fast vet ju inte om de va de men har hört att är dom varma om tassar och öron så har dom de =(
Men men nu är hon bättre. Nä nu måste jag lägga mej.
Skit trött.

Hinner nog med och skriva några rader imorn oxå =)
Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0