Brown hair.

Ja då har manblivit brunhårig =) Orka inte färga i utväxten från de blonda hela tiden och de växer ut sååå fort. Och de ser ju förjävligt ut när man inte har färgat utväxten. Så får testa detta nu ett tag =)

Har vart på bingo idag och vann 500:- =D Va ju välbehävligt. Ska ju till Ullared på lördag med mamma,pappa och älsklingen =) Och på tisdag ska jag åka till IKEA eller LAGER 157. Har ju aldrig vart på Lager 157 så de kan va kul att komma dit. Så är jag och Emma som ska dit =p

Har beställt en ny mobil idag oxå =D En Samsung S5230
Längtar tills den kommer. Och Josefinkommer bli så sur när hon får höra att jag beställt den =D
Men får tacka min älskling som betalar den så länge.

Nä nu ska jag mysa med Jonas. Ska ju upp tidigt bägge två. Han jobba och jag ska övningsköra med körskolan i Lidköping kl 8 till morgonen =)

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0