Enkelriktat =@

Fan va jag hatar enkelriktat. Fattar ju fan inte hur man ska göra =(
Hur jag ska placera mej, vert kommer de bilar ska jag stanna?! Blir skit stressad. Men rondeller och trafikljus gick bättre än jag trodde =) Så de va något positivt iaf =p

Ikväll ska jag jobba. Josefin kommer hit och passa Mejja en stund =) Tills Jonas kommer. Men Jonas ska iväg och göra en grej efter jobbet som jag inte vill dela med mej riktigt än. Mamma,pappa och hans föräldrar vet va de handlar om men bättre att vänta tills vi vet med säkerhet att de blir av =)

Kan väl kanske gå ut med de imorn =)  Fast de är typ 99% att de blir så men.
Så blir mycke att göra.

Imorn är jag ledig vad ja vet =) Ska bli skönt. Har inte vart ledig sen i lördas. Iof är de bara 4 dagar men har gjort 5 pass och är skit trött. Orkar egentligen inte jobba ikväll men men va gör man inte för att ekonomin ska funka.

Får väl se om vi lämnar tillbaka SAAB:en eller hur vi gör. Den låter hur mycke som helst och bullrar. Och har pratat med SAAB och de skulle väl gå på 15 000 - 30 000 att fixa de om de va de dom trodde de va. Och står inte firman vi köpte den av för en vecka sen lämnar vi tillbaka den och får en likvärdig bil. Eller så letar vi en annan bil.
Men får se hur de blir. Jonas skulle ringa sen i eftermiddag då dom har pratats vid =)
Nä nu somnar jag snart. Får nog blunda lite =)

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0