Feber?!

Funderar på att Mejja har feber =(
Hennes tassar och öron är rätt varma =S Plus att hon inte är lika livlig som hon brukar. Sov hela kvällen igår!
Vet inte vad de kan vara för fel?!
Strax innan fem imorses vakna vi av att hon spydde lite överallt i sovrummet + i hennes sovkorg!
Får se hur hon är ikväll och så..
Jonas ska ha med henne hem till Carina och Roger ikväll för Emma och Hugo ska komma hit =)
Ska käka pizza och hyra film. Inte igår precis.
Angeline och Nathanael(?) skulle oxå vara med men han hade fått feber och Angeline va lite förkyld så de är dumt att umågs då. Så man inte smittar och så =)
Men de får bli av en annan gång!

Imorn jobbar jag. Delad tur på Lindbacken. 7-12.15 sen hemma på timmar och börjar 17-21.30.
Och söndag jobbar jag oxå på Lindbacken. Fast 7-18.
Har jobbat rätt mycke nu i oktober =)

Urch de är redan oktober =S Tiden går grymt fort. Inte längesen jag träffa Jonas första gången men de är snart ett år sen! Eller ja 3 månader kvar.

Är skit trött idag*snark*
Får sova imorn på mina timmar.
Nä ska hänga lite tvätt strax och greja klart sen duscha innan Emma kommer =)
Och kika fb =p

Ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0