Frisk!

Ja nu börjar jag bli bättre =) Så har vart på teorin idag. Gjorde även lite pärmar på datorn men gick skit.
Och i lördags va Jonas inne i Skövde medmin dator och fickfixat den =D
Men den börjar bli seg =S Men men får se hur de går. Kan va för att jag laddar hem en grej =p

Imorn ska jag ha risk1:an mellan 16,30-19,30. Tråkigt men de får la gå. Sen är de den där j*vla halkkörningen. Har inte fått tid för den än men de kommer la. Tycker jag kan få hoppa över den =)
Men de går la inte.

Har hittat en ny mobil jag vill ha men måste få sålt min mobil jag har nu! Så vill någon eller vet någon som vil köpa en Sony Ericsson T707(rosa) för 1500 2 månader gammal så säg bara till.

Aja nä nu ska jag ätalite sen blir de nog sängen.
Natti.

Ha de gött.
Jonas♥
Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0