God natt (god morgon)

Ja då får man la säga god natt då =) Ska äntligen få sova. Me like =D
Har jobbat inatt och de gick la bra. Lite segt emellanåt men. Har börjat få sån halsbränna när jag jobbar natt =S Fast de fick jag förra vintern oxå så tror de är något med vintern?!

Aja idag ska jag köra igen iaf. 14,30 i Lidköping. Fast utgår ju från Vara. Så de ska la gå fint. Ska köra helt själv med Sandra.

Hhmm nu fick jag mess. Undra av vem =D*nyfiken*

Nä nu trillar ögonen ihop.
Så natti på er.
Jonas♥

Xoxo♥

Seriöst jag trodde inte du va en sån människa men alla kan ha fel. Du är fan över 40 år och better dej som en 14tis. Men vill du va sån go ahead. Not my problemo............... =)


Kommentarer
Postat av: jessica

vem e det som beteer sig så?

2009-10-29 @ 10:29:41
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0