Kalas.

Ska snart åka på 4 årskalas =) Hos Emma och Hugo. Hugo fyller den 7 okt så ska fira han idag.
Ska bli kul för har varken träffat Hugo eller Emma sen ja jag vet faktiskt inte =$
Har köpt 3 bilar till han så hoppas han blir nöjd =p

Ska gå och byta om nu! Kristian skulle komma snart. Men ska ge Mejja mat först och försöka bajja henne! Jonas är ju hemma med henne men iaf =p Men hon sover nu så hon borde ju vakna när hon är hungrig!

Har la inte hänt så mycke mer sen sist jag skrev. Jobbat, jobbat och jobbat. Vart hos mamma. Kollat bil som kanske ska hämtas imorn om allt går som de ska.
Annars inte mycke mer.

Imorn ska jag ha min första körlektion =) Får se hur de går!!

Ska göra mig i ordning nu! Så ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0