Köttfärsgratäng.

Håller på och lagar lite mat. Blir köttfärsgratäng*mums*
Ska jobba inatt. Hade sagt nej att jag inte kunde men så va de flera sjukskrivningar på natten hela helgen.

Så imorn när jag slutat så ska jag och Jonas åka direkt till hans föräldrar så ska jag sova och han fixa bilen. Sen ska vi på kalas hos hans farmor som fyller 75 och sen direkt till jobbet. Och sluta kl 6 och åka direkt till Ullared*pust* Men de ska allt gå. Får sova i bilen dit och hem. För sen ska jag tillbaka till jobbet*suck*
Men jag får ju pengar så de får de la va värt. Sen är jag ledig hela veckan va jag vet men dom ska ju ha xtra resurs hela veckan så risken finns att man får jobba. Ska ju köra på torsdag men de är 12,30 så då skulle manju kunna jobba. Men natten till fredag kan jag inte. Ska nämligen göra min halkkörning då =S Vill inte men måste la. Ska bli skönt när den är över =) Ska la bli skönt när hela körkorts grejen är över och jag får de i handen =)
Men de känns nu som att jag inte kommer klara av att ta de så fort. Och de är ju inte alls långt kvar.

Nä nu ska jag kika maten och se om den är klar. Sen ska jag mysa med Jonas tills jag börjar =)

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0