Mejja kommer hem idag =)

Japp idag kommer Mejja hem =) Hon har vart hos Carina i 2 nätter. Är grymt ensamt utan henne!

Är lite smått trött idag. Men sov lite länge. Hade iof gärna sovit längre men då hade jag inte kunnat sova inatt =p
Hhmm va händer i helgen då?!
På lördag ska jag till Vinköl och greja SAABen. Eller ja Jonas ska greja SAABen. Har köpt ny faktiskt. Glömt att skrive de =)
En SAAB 9-5 combi.

Söndagska vi på valpgrej i stallet här i Nossebro. Ska bara kika lite.

Ska hänga tvätten nu tänkte jag =) Måste få ordnign på min tvätt. Sen ska jag städa en massa =)
Innan Mejja kommer hem. De är lite jobbigt att städa när hon är hemma för hon villg ärna vara med och städa och de är inte allti så lätt!

Nä får la sätta fart nu!

Hade gött!
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0