Not a good day...............

Idag ska jag lämna tillbaka Mejja*gråter* De som gick så bra varje gång vi va och hälsa på Mejja hos Carina + att hon har 3 stora hundar sen 9 valpar och inte kände något då =@ Kunde jag la gjort så hade jag sluppit fästa mej vid henne*suck*
Hur kul är de då..............................................................
Men men får väl hälsa på henne om Carina kommer ha kvar henne*suck*
Hon är ju sååå söt... Jävla bajs.

Aja iaf så bland de tråkiga så kommer lite kul nyheter. Fick lägenheten i Vara =) Trodde inte vi skulle få den men de fick vi =) Så 1 februari blir flytten av!
Är skönt med lite större.
Dyrare iof men större och lite mer skåp.
Sen så finns de mer job möjligheter i Vara. Eller ja dom behlver lite timanställda men de är ju anställningsstopp men måste dom ha peronal så måste dom ju.

Imorgon ska jag vara lite barnvakt åt Jesper och Jennifer :) Johanna är ju i skolan så henne behöver ja inte passa. Men ska gå till dom när Carina hämtat Mejja.
Kanske kollar Hem Till Gården först. Vet ju iof inte när Carina kommer. Kan ju komma sent.
De börjar klia i huvudet igen =S Lite svullnad men är ju inte så längesen jag tog mina mediciner så de borde inte redan börjas reagera.
Jonas sa att vi kanske kan skaffa katt ist. Men då blir man låst oxå men de är ju kul med katt =) Men vi får la flytta först och se sen hur de blir. Blir ju hår och klös över allt. Blir de la med hund oxå men inte på samma sätt.

Ikväll är de Greys Anatomy =) Jonas är ju på korpen så han är inte här och stör mej i programmet =p Och jag ska ju inte jobba som tur är som jag gjort dom andra onsdagarna så jag missat de. Sen är de ju Bonder söker Fru oxå =) Har inte sett de än i år(bara gått 1 programm jag vet) Så de ska bli spännande att se hur de är i år.

Aja nä nu ska jag fortsätta packa ner Mejjas grejer.*snyft*

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: SaraLjung

ja dom är supersköna =) och fina ^^

2009-10-16 @ 12:44:03
URL: http://saraljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0