Risk 1:an

Ja då är man hemkommen från Risk 1:an. De va väl en bra lektion men 3 timmar är lite långt för att sitta och lyssna. Visst va vi lite aktiva men ändå.
Man lärde sej ju en del av de!

Åkte in tidigare för att göra pärmar på datorn och de gick skit som vanligt. Men så gick jag och tog ut pengar och lite så och tänkte att va fan jag kan lika bra testa en gång till så gjorde 1 pärm på typ 15 min..... Och fick godkänt =D 64/70. Så de är nog så man ska göra om man vill bli godkänd. Haha...
Nä skoja bara. Men hoppas de går lite bättre i nästa proven. Och framför allt på uppskrivningen =p
Köpte teorifrågor idag oxå så ska göra de sen eller imorn =) Är ju hel ledig imorn och kännermej inte riktigt okej så täntke mest va hemma och fixa lite. Måste ringa en del samtal oxå!

Till helgen händer inte så mycke. Jag jobbar, som vanligt.  Så fredag och lördag jobbar jag natt. Men ska även ha körlektion kl 7 fredag morgon till Lidköping*pust*.

Nä nu ska jag nog göra en dubbelmacka(Toast) som Jonas kallar de. Har fått dillepå de.

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0