Sikken miss!!!

Ja de har blivit lite miss =S Men men de är löst nu =)
Kom till körskolan imorses vid 06,40 för jag skulle köra. Men ingen Sandra där och tänkte hon kommer nig snart.
07,20 hade hon inte kommit än så ringde henne och då hade de blivit fel tid på något sätt =S
Men men jag fick ju tränat lite på pärmar =)
Och körningen gick bara fint. Fcik en del gubbstopp i slutet men de är sånt man får ta =)

Men nu är jag hemma och har diskat och lyssna just nu på Akon ft David Guetta - Sexy Bitch!
En helt okej låt =)

Men nu ligger jag i sängen och ska strax sova. Fick hem H&M katalogen idag så ska kika lite i den =)
Ska jobba inatt så måste sova. Somna 02,30 typ inatt =( Och upp 05,30.
Men hade inte missförståndet varit hade jag sovit ända till 8 =)
Men deär sånt som blir =)

Så hade gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0