75-års kalas!

Ja då har man nyss städat de sistaifall hans familj kommer in här innan vi åker! Och duschat klart har jag gjort =) Så ska bara göra ordning håret! Och nu kom Jonas ur duschen så vi får slåss om spegeln =p
Fast kan ju ta den i hallen oxå =)
Sen ska vi till Mangnolia(?) och äta och så! Får se när man kommer därifrån!

Har börjat kolla på "Run´s House" på Mtv och de är rätt bra! Svårt att slita sej! Men snart börjar The Hills nya säsong =) "Daddy´s Girl" börjar ju snart oxå!

Köpte en bok innan jag reste oxå! Eller ja 2 men kommer inte ihåg va den ena hette! Men den jag beställde va Jenny Leeb -  På grund av Leon! Den va skit bra =D Verkligen en bok jag kan läsa igen! Har en del böcker jag ska köpa nu som jag har kikat in =)
Sen köpte jag Johan Theorin - Nattfåk igår! Får se om den är något att ha =)

Igår va vi och såg Ice Age 3 =) Den va bra! Men inte lika bra som dom andra 2 om jag får säga mitt =p

Nä nu hinner jag inte sitta mer! Kommer folk hit snart sen så blir de åka iväg! Och måste göra i ordning mej oxå!
Ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0