Borde inte!

Nä borde inte ligga här och skriva! Men gör de ändå =P
Har inte gjort så mycke dom senaste dagarn!

I torsdags va vi i Ullared! Blev en del inkäp och bra inköp=) bl.a en fin tavla,sängkläder(för jag har ju inte några annars), kläder, julklappar m.m!
Och igår så gick vi upp lite senare och sen skulle vi åkaoch kika på hunden men så va hon inte hemma så åkte till Vinköl ist tills hon kom hem sen va vi och kika på voven..bara så söt!!! Alla va söta! Dom är drygt 6 veckor nu!
Sen va de bara hem och byta om och dra till jobbet!
Så nu är jag nyvaken! Jonas är hos mina föräldrar och hjälper till med veden! Så dom skulle äta piazza nu så han fråga om han skulle hämta mej så jag oxå fick men de behöver jag inte! För MÅSTE städa! Och tvätta!
Ska på 75års kalas imorn på Mangnolia(?) då hans mormor fyller/fyllt år! Så man vet jualdrig om hans föräldrar kommer hit innan eller efter! Iof ska man väl ha städat iaf men =p

Men va ska man ha på sej?! Skulle ju kunna ha klänning men eftersom jag är tatuerad på benen och bröstet så syns de och orka förklara sej varje gång!
Men får se va man vaskar fram!

Har funderat länge på att höra medFredrik om han har lite tid för mej snart! Är ju sugen på lite mer tatueringar =)
Har ju en fågel som ska göras till! Vad jag vet!

Ha nä nu får jag la runda av!
Ha de så gött!
Jonas♥

Xoxo♥Vi på en blåsig brygga på kvällen i Mallorca!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0