Då va de måndag då!

Ja redan måndag igen! Tiden går grymt fort. Fast iof är de bra att de gör de.
Fredag är de löning =) Och tisdag kommer lille vovven hem*woho*
Ska bli massa kul och se hur de går!

Har suttit och sytt en stund. På korsstygnen mamma ville jag skulle göra åt henne. har gjort 6 st och har bara 1 kvar nu! Julmotiv på. Men vill beställa fortsättningen på min serie jag gör. Så får se när de kommer.

Idag är de tråkigt väder =( Hade gärna gått en sväng och rensat tankarna om varför jag inte orkar umgås och massa annat.
Men från och med nästa vecka MÅSTE jag ta mej ut i ur och skur =) Vovven måste ju rastas!
Vet fortfarande inte va den ska heta?! Är ju inne på Dixie. Men de finns ju så himla många namn.

Man kanske skulle gå ut en sväng iaf?! Får ta på sej lite mer kläder bara.

Undra vad man ska äta idag då?! Är inte sugen på något faktiskt*ovanligt*
Känns som om jag skulle kunna lägga mej oxh somna igen. Sova bort hela dagen..Inte mej emot!

Fredag ska jag hem till Riger & Carina på kräftskiva. Och de är bara hans syskon +  familj som ska dit så deär itne massa folk som tur är. Tycker ju inte riktigt om mycke folk. Men de ska la bli kul. Så lördag ligger man väl helt deckad hela dagen och söndag ska man jobba, 7-18 på Vallmo*pust*

Aja ska kika fb nu sen blir de nog Step Up 2 - The Street. Köpte den häromdagen*lycka*

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0