Flickan Som Lekte Med Elden!

Har vart och kikat på Flickan Som Lekte Med Elden! Vet inte om den va så bra?!
Då va Män Som Hatar Kvinnor bättre måste jag säga! Men om böckerna är bättre än filmen vet jag inte för har inte läst dom! Tänkte jag skulle göra de efter jag läst klart Johan Theorin - Nattfåk!

Fick mail idag om att mina böcker skickats oxå*lycka*
Har beställt 4 eller 5 böcer från Adlibris! Har beställt:
Denise Rudberg - Tillsammans.

Denise Rudberg -  Tillsammans, andra boken.

Denise Rudberg - O.S.A

Lionel Shiver - Dagen Efter.
Så hoppas dom är något att ha =) Ska även köpa Tillsammans, tredje boken sen oxå! Men får se när de blir!

Fick hem hundmat igår från Carina oxå! Så de är bra så vi vet vad vi ska ha! Blir väl att man fortsätter med den maten tror jag!

Nä nu ska jag läsa lite =)

Ha de gött!
Jonas♥
Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

hej! om du vill ha fler läsare till din blogg så kopiera denna adress å bli medlem:)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=mammajessica

2009-09-20 @ 22:24:43
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0