God morron!

Har nyss vaknat! Drömt mycke konstiga drömmar! Men men nu är jag vaken! Och börjar få ont i halsen igen =(
Typiskt när de har försvunnit!

Igår va vi och kika på film hos Jessica och sen la oss direkt när vi kom hem! Skit trött även fast jag sov 3 timmar mitt på dagen!

Idag ska Jessica komma hit en sväng och är Helene hemma ska dom kika in lägenheten!
Sen blir de nog äta lite sen ska vi åka och kika på vovven =) Inte långt kvar nu! Bara 14 dagar!
Är lite avis på min kusin Sara för hon får hem sin vovve om typ 5  dagar =p

Då kanske hon har med sej en på kalaset?!

Idag blir de la kött och potatis till middag! Eller om manska äta pyttipanna, ägg och rödbetor!
Får se va man är sugen på sen!

Aja ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0