Här igen!

Pust...........
Vet inte vad de är?! Vill gråta.......... Men varför?! Har inget att gråta för............
Vill bara skrika, men vad ska jag skrika?!
Är de för hösten är här?!
Skulle vara skönt att bara känna tårarna rinna ner men till vilken nytta?! Va skulle va så skönt med de?!
Man får bara ont i huvidet och ett svullet ansikte.
Mer svullet än vad de redan är.

Är de min viktökning som gör att jag vill gråta?! Eller att jag inte orkar umgås?!
Eller är umgås de jag behöver?! Men orka va trevlig............................
Tycker inte om såna här "tycka synd om mej själv" inlägg men måste skriva av mej...
De känns som om något går sönder. Vill slå sönder allt.
Skäms för de så vill inte ta upp de med Jonas♥

Är mest sur och vresig mot han. Han borde få veta varför. Men pratar jag om de så kommer säkert tårarna.

 

Nä nu blir de film.
Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

låter som om du har höstdeperision

2009-09-21 @ 16:52:44
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/
Postat av: evelin

känner precis likadant idag. själv skyller jag på att ja ska ha mens. ta hand om dig. kram

2009-09-21 @ 18:00:00
URL: http://enlitengiraff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Linda då.. Prata med Jonas, snälla gör de. annars kanske han tror att han gjort något fel. Och gråt!! Jag gör det minst 2 gånger i veckan:-P Började gallskrika när vi bäddade sängen och visste inte varför :-P

Och så saknar jag dig och önskar vi skulle träffas ofta.

Puss!!

Och du är skit fin, om du har gått upp så lovar jag dig att du inte är tjock, förut så va du alldeles för smal. Och om du gått upp så kanske det betyder att du mår bra...? :-D



Puss igen

2009-09-21 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0