Hungrig.

Ja jag är lite hungrig. Men de blir skagenpanna idag*mums*
Men måste till affären och köpa purjolök. Men tänkte att Jonas kanske kunde köpa med de när han kommer =)
Sen ska han på match.
Och då ska jag städa.

Har nyss vart hos Johannas kompisar Moa och Jennie! Deras mamma Pia är min och mammas kompis. Så vi har pratat om allt mellan himmel och jord =) Och Johanna va jätte bra och va inte lessen någon gång =D
Så dom ska kanske med henne hem imorn efter skolan.

Urch blåser massor idag =( Fast solen skiner emellanåt.
Ska slänga i en tvätt oxå! Blir nog sängkläder.

Funderar på att tatuera mej på måndag =) Innan hunden kommer. För Jonas ville vara med när jag tatuera mej så då har vi ingen som tar hand om hunden och vill inte släpa med den dit. Tror dom har katter oxå!
Aja ska prata med Jonas om de ikväll så måste jag messa Fredrik och höra om han har tid =)
Kanske sönda kväll redan*woho*

Nä nu blir de fb sen tv!

Ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0