Kalas!

Ja vi va ju på kalas igår! Kan inte säga att de va någon höjdar mat! Men de tyckte ingen faktiskt! Så de va lite tråkigt! Sen åkte vi till Vinköl och fika och tjöta lite!
Alla syskonen va med me deras familjer! Så är kul när alla är samlade =)
Satt och kika på Rasmus(minstingen i Lenitas familj, snart 2) och tänkte jag kommer aldrig få barn =(.. Kommer jag aldrig få en lite söt människa att leka med?!
Men försöker att inte tänka på de så mycke men man ser ju folk överallt med barn eller folk som är gravida!

Få snart hem lilla vovven mä =) Siste september! Längtar! Hon får bli min lilla bebis ist =)
Man ska bara komma på ett namn till den oxå!
Förslag någon?!

Väntar på att Hem Till Gården ska börja! Inte sett denna säsongen än och de har hålltpå i 2 veckor typ! Men de börjar om några minuter =)
Får se om man fattar =p

Inatt innan jag somna så låg jag och tänkte på Grekland! Jag längtar som fan dit! Jag trivs massor där!

Aja nä nu ska jag kika TV!
Ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

några förslag av mig är: Molly, nikki,nella:)

eller gå in här på denna sida å titta:)

http://vovve.net/Hundnamn/index.asp?name=N

2009-09-14 @ 12:34:47
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men du får tänka på att du slipper gå upp massa i vikt och trycka ut en melonliknande sak ur muttan och så kan du ju adoptera och hjälpa någon föräldralös liten stackare, jag skulle gärna göra det:-)



Puss på dig <3

2009-09-15 @ 12:11:21
URL: http://mittlivmedangest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0