Kräftskiva...

Ja då va man hemma från Vinköl =)
Va på kräftskiva igår. De va kul..Gott och mycke god stark dryck ;)
Så vakna med lite ont i huvudet.

Fick veta att Jonas ska bli morbror för 5:te gången igår =D Kul.. Den ploppar ut i mars =)
Och Roger tyckte igår att han snart vill bli farfar men de vet man aldrig när de blir =p
Just nu ska vi ha hund först. En liten Dixie. Hon kommer på tisdag =)
Så köpte ett koppel igår som vi ska ha när hon växt ut de kopplet vi lånat från Carina.

Ska nu (äntligen) beställa "slangen" till torktumlaren som ska hit. Så den kommer i veckan =)
Och så försöker jag komma på vad jag ska för bil?!
Antingen om Jonas ska ha saab:en och jag köpa en liten corsa eller om jag ska ha saab:en och han köpa en lite "nyare" bil.. Alltid svårt!
Men får se om jag klarar de först.
Och då ska jag åka och hälsa på Linnea =D Många ggr =p

Har precis ätit äggmacka med hjärtat. De är en special äggröra =p Så god.
Så ska fixa lite här hemma sen ska vi äta lite chokladpudding med banan och vaniljsås*mums*
Sen blir de sängen.
Ska ju jobba imorn =( 7-18 på Vallmo.
Så ska Jonas åka till Vinköl typ vid 7 men får se vilken tid de blir.
Nä nu ska jag sätta mej ner framför TV:n..
Natti...

Ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0