Ledig!

Är ju ledig idag och ska INTE GÖRA NÅGONTING!!!! Förutom tvätta och laga mat! Har ett helt berg med tvätt från resan och så har jag bäddat rent i sängen och då blir de allti mycke =)
Hör att maskinen tystnat så handdukarna är klara!
Får se va de blir för tvätt sen! Vill ju ha min torktumlare! Får ju inte plats med så mycke på mitt torkställ! Men får ju ALDRIG tummen ur och köper den förbannade slangen!
Men de får fan blir snart!
Är inte så kul att ha tvättstället i TVrummet heller =(

Ska till Jessica sen! Och fika! Är lite hungrig så funderar på om jag skulle ta en smörgås! Men vet inte om jag orkar =p
Men får väl göra de =)

Sitter och tjötar med Anna på msn så lite svårt att slita mej! Längesen jag prata med henne!

Nä nu ska jag kika lite jobb =)

Ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0