Mamma..

har precis varit här och tjötat lite =).. Om jobbet och så!
Har tråkigt, vet inte vad jag ska hitta på?! Ska nog läsa lite! Är lite frysen så blir nog att jag lägger mej under täcket och läser =)
Alltid mysigt!
Fast då kanske risken är stor att jag somnar =S Och de vill jante!

Jag är grymt sugen på att se en rolig film! Men har redan sett massa film denna vecka så orka hitta någon rolig! Redan sett dom mesta jö!
Förslag någon?!

Kika in sidan men hund namn oxå! Och de fanns en del hund namn ja! Svårt att välja! Och har inte lång tid kvar att välja!
Men på stamtavlan kommer hon heta något från Pelle Svanslös serien! Så de är ju va den ska heta sen! Johanna tyckte den skulle heta Ida! Tyckte de va fint =)

Nä nu vill jag läsa lite!
Skriver kanske senare!
Ha degött!
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: SaraLjung

klart du får :)

Föresten så tror jag inte att jag kan komma på ditt kalas. :( är ju mitt uppe i flytt och får hem valpen på måndag :/ Jag hör av mig längre fram om jag kan komma eller inte, jag hoppas det =) det var den 28e va ?

2009-09-16 @ 22:02:00
URL: http://saraljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0