Mejja!!

Ja då har Mejja kommit =)
Fast jobbigt kan man lugnt säga att de är =) Visste ju att de skulle bli jobbigt =p
Men hon sov rätt bra hela natten och gnällde lite. Så sov knappr något, sen halv fem så gick hon runt lite så tänkte jag går ut med henne och då lekte hon upp sej så hon somna kl 6 igen =S men sen sov vi till 9 =)
Men nu är vi vakna(eller ja Mejja iaf) och har vart ute ett antal ggr!!
Blött i gräsetAB

Mamma och Pappa skulle la komma förbi en sväng sen och kika på henne =)
Vet inte om Jeesica och dom kommer eftersom jag va hos dom igår. Men de märker vi ju =)

Men är lite orolig för hon äter och dricker inte som hon ska =S Men de är ju nytt allt så de kommer nog =)
Får ge de några dagar till =p
Önskar hon kunde soman lite så jag kunde läsa min bok men men de gör inget om hon är vaken =)
Kan ju läsa andra ggr =)

När Hem Till Gården är får hon gära sova ;)
Är ju marknaden idag. Hade tänkt gå på den men de får jag hoppa =)
Aja ska försöka diska nu!

Ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0