Not in the mood!

Jag ve inte va de är med mej?! Är verkligen inte på umgås humör! Har inte vart de på länge. Vill bara vara hemma!
Prata om de på jobbet häromdagen! Och jag va inte ensam om att va i ett sånt stadie. De är inte för jag träffat Jonas utan att jag bara inte har orken till att vara trevlig och umgås!
Kan de va för man jobbat så himla mycke i sommar så man bara vill vara i fred och hemma?!
Känner mej skit taskig för jag aldrig orkar göra något men va ska jag göra?!*suck*

Aja idag har vi iaf vart hos mamma - igen. Men haft kalas för mej. Men mest kände jag väl för att åka hem fast blev hem färd strax efter 20. Hem och duscha sen kika film och spela lite Skip-Bo.

Imorn ska jag bara vara hemma. Städa och rensa ur garderoben i hallen för ska ha alla skor där när vovven kommer. Så vi får ha våra skor i fred =)
Och nu när man har kille och de börjar närma sej jul(inte än på ett tag dock men iaf) och då kommer frågan: Vart ska man fira?! Och mina föräldrar eller hans?! Jag sa att vi kan ju vara hemma hos mina först och sen åka till Roger & Carina för dom öppnar packeten lite senare. Men så sa Roger att alla barnen är ju hos dom denna julen så vore kul om vi kunde vara med hela oxå. För nästa år är Linda & Lenita + familjer hos deras svärföräldrar! Och då tänkte jag dirket; Fira jul utan min mamma????!!!! Hhhmm nja vet inte. Men prata lite om de igår och mamma sa: Nej de går inte, fy va hemskt! Men sen sa hon att jo klart ni ska göra de om ni vill de. Man har ju "två" familjer nu så!
Men men de är ju ändå några månader kvar så man får la se hur de blir! Har ju vovven då oxå och den måste ju med. Så de får accepteras!
Nä nu ska jag sova! Skriver imorn =)

Natti.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0