Ont i ryggen!

Har sjukt ont i ryggen idag =S Vet inte varför men?!
Borde inte ha de men tror sängen är för mjuk! Eller så ligger jag helt enkelt för mycke i den ;)

Idag ska Josefin komma hit och så ska vi köra hem henne! Ska äta pannkakor med jordgubbsylt + glass*mums*
Va och kika på hunden igår =) Såååå söt!! Dom försöker springa fort nu och de ser så skönt ut när öronen fladdrar åt alla håll!
Sen bråkar dom massor med varandra! Och försöker bita i allt!

Nä nu ska jag göra mig i ordning och gå till affären =)
Josefin ska ju ha pannkakor till middag! men undra om jag får ha vanlig mjölk i?!
Får ringa och fråga henne!
Aja..Löser sej!

Ha de gött!!
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan. Jag är på jakt efter lite tips till en ny snygg bloggdesign som jag ska lotta ut. Hur skulle din önskedesign se ut? Kram Sandra

2009-09-18 @ 15:05:40
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: TAKAI

Hej snygging ^_^ ~ <3

Vill du ha en prenummerant till på Bloglovin? :>

Lägg till mig så lägger jag till dig :3

Du kanske till och med gillar min blogg hihi <3

2009-09-18 @ 15:05:48
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0