SOVA....Ja tack!!

Är fan skit trött*gäsp*
Har jobbat 7-18 och de va f*n inge lugn stund nån gång. *suckar djupt*

En sak är konstig och de va att de räckte att skriva av sej lite hur man mådde och nu mår jag bra igen =) Eller ja jag är inte så nere som jag va då!

Ska ju börja med körkortet imorn =) INTE en dag försent. Men är skit nervös. För typ när jag kör med Kristian så behöver jag ju inte bevisa för han att jag kan köra. De måste jag ju med en körlärare =S..

Så Jonas kommer få stå ut med ett nervvrak =)
Och mamma tar vovven dom dagarna jag ska köra =)


Finns INGET bra på TV idag =(
Så ska snart gå in till sängen och läsa lite =)

Så hade gött så skriver jag imorn!
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

hej! har vart inne lite på mer-trafik åt dig:)

2009-09-28 @ 10:08:04
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/
Postat av: Jessica

även gjort dig medlem på bloggtrafik.nu..kansk skicka lösen å smeknamn om du vill ha..har redan över 100 garanterade läsare därifrån:)

2009-09-28 @ 10:22:47
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/
Postat av: Linnea

Joho! Top model va ju igår men jag missa de för ja va på bio:-/

Lycka till idag:-) Det kommer gå bra.

Puss! <3

2009-09-28 @ 10:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0