Staight to my heart.

De va visst Backstreet Boys låt?! Trodde jag inte. Så vart lite förvånad när jag såg de på ZTV nu.
Trodde de va några andra som gjort den.

Ja som ni tidigare vet så börjar jag körskolan idag =D.. Bara 6 år försent.
Är fan sjukt att hade jag börjat körskolan när jag va 18 så hadejag haft kortet i 6år nu =S

Nu är Panorama på ZTV. Dom är riktigt bra faktiskt. Har inte hört så många låtar men några och dom har vart bra.

Ska snart gå och duscha. Sen ska jag gå fram på samhället llite =)
Ska fixa lite grejer.

Imorn kommer vovven hem. Dixie. De får blir Dixie.
Fan vet ni va jag kom på?! Att jag och Jonas skulle ju åkte till Trollhättan idagnär han kom hem =S
Hon måste ju ha en liten säng att ligga i =S Skit oxå.
Får fjäska med mamma och fråga om vi kan åka imorn förmiddag och kika på de*suck*

Får ringa henne nu.

Näska försöka hitta ork tilla tt gå in i duschen.
Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: SaraLjung

Fredag och Lördag jobbar jag :)

2009-09-28 @ 18:26:23
URL: http://saraljung.blogg.se/
Postat av: Jessica

hehe e lungt..glömde ju själva av det:(

2009-09-28 @ 21:24:06
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0