Vovven!

Ja då messa Carina förut att hon valt ut en vovve nu =)
Och på pappret ska den heta Frida så vi har pratat om de och de blir nog Frida även "utanför pappret"
Så ska dit på slndag tror jag och kika vilken hon valde =D
Längtar ihjäl mej.. Har vart 8 låååånga veckor.

Och har precis vart och hämtat mina böcker som kom med posten idag =D
Och så har jag skrivit in mej på körskolan i Vara så han trodde att inom 4-5 veckor har jag mitt efterlängtade körkort =)

aja nä nu ska ja kika tv och läsa lite i mn bok. Den är spännande samtidigt som den är lite läski.

Ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Oh Linda!! Fan va kul, då kan du komma och hälsa på mig och så:-) Lycka till:-)

Puss

2009-09-26 @ 12:04:54
URL: http://mittlivmedangest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0