Go kväll..

ja då va de kvällen igen. Håller på och pratar med Jonas i telefon just nu. Vi diskuterar hus.
Är svårt att bestämma sej med de. Köpa el hyra?
Köpa är bättre på ett vis för då blir de vårat. Men hyra så är de enklare med saker som går sönder och så!

Jaja de löser sig nog med de.

Idag har jag vart hos Emma. Först va vi på marken och så börja de regna och så hämta vi Hugo sen köpte vi korvan mat. Och åkte hem till Emma och åt mat och kika TV. Och snacka lite =) Och kika i H&M katalogen och Halens.
Hitta lite så får se om de blir köpt =)

Jonas vill åka och handla kläder till sej imorgon men så ska han köra sin bror och så är han inte hemma förens runt 3 och så ska han åka till Kvänum och köra Johan så han lär inte hinna. Och fredag vill inte jag åka för gå upp runt 9 för att va i Trollhättan runt 10 och stressa där och sen åka och jobba halv 3 och sen hem och vila och sen hämta Jonas i Lidköping mitt i natten låter inte alls lockande. Så shoppingen får nog bli hoppad.

Men nu tänkte jag lägga mej och läsa lite =)

Så ha de så gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0