God natt(god morgon)

För mej är de natt och för er dag =)
Ska bli sååååå skänt att få krypa ner under täcket nu. Vart så hungrig när jag kom hem så fick äta lite innan jag kryper ner. Är rätt trött idag, har ju jobbat 3 nätter i rad och de tar på en =)
Men men så är de ibland. Nu är jag ledig i några dagar så de ska bli gött.

Ska nog ner till mamma en sväng när jag vaknat till. Och imorgon ska jag köra Jessica till Trollhättan så ska vi handla lite. Och onsdag ska jag träffa Emma =) Ska gå en sväng på marken sen får vi se va vi hittar på efter de.

Just de nu har min mobil ballat ur helt. Tar typ 100 år innan jag får mess =S INTE OKEJ.
Så blir nog att köpa ny i veckan. Om jag hittar någon jag vill ha vill säga =)

Nä nu börjar ögonen dra sej neråt. Eller ja ögonlocken =p

Ha de gött så skriver jag kanske ikväll.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0