Har så grymt tråkigt.

Urch fy och blä va tråkigt jag har. Men MÅSTE verkligen diska, men har ont i magen och mår illa idag så orkar inte. Har reklam på golvet och glas på borden. Låter som jag har värsta stökigt, hehe! Så farligt är de inte men tycker inte de är kul när de ser ut så här. Men har verkligen ingen ork.
Och trodde Jonas skulle komma snart men då har dom knappt åkt därifrån =(
Är trött på att vara själv!

Fast samtidigt orkar jag inte åka någonstans. Men han kunde väl komma hem varje dag*suck*

Får väl äta själv sen oxå då!

Nej så synd är de inte om mej för har Josefin här på veckorna. Men de är inte samma som att ha Jonas hemma. Men hon är ändå ett sällskap och de tycker jag om =)

Funderar på att sova en stund. Och sen städa lite. Så kan Jonas hjälpa till. Kan han gott göra.


Nä nu ska jag sluta tycka synd  om mej själv!

Va händer till midsommar då?
Vi har hyrt en stuga på Hafssten Camping så de ska bli kul. Josefin och Tommy ska kanske med men de vetman längre fram. Men ska bli skönt att få lite alone time om dom inte åker med. Äta god mat, grilla äta jordgubbar och bara va.

Sen jobba 1 vecka och sen harjag semester. Och chefen har gjort fel på min semester så har inte dom veckorna jag önska. Eller ja jo de har jag men bara 2 veckor =S
Antingen har jag fyllt i fel eller så har hon sett fel!
Och så ska jag ha 1 vecka när vi åker i aug/sep till Bulgarien.

Nä ska kika klart Beverly Hills nu sen lägga mej en stund!

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0