Hemma..

Nu är jag äntligen hemma. Sitter och äter morötter och kollar på Så Ska De Låta =)
Har inte sett de på evigeheter.

Men mår inte bra idag =( Tror magen har rasat på mej eller nåt. Har ont och har vart på "pisserian" flera ggr idag.
(Min mormor säger allti pisserian) Om jag ska berätta om en gång när jag va hos min mormor så säger hos att hon ska gå till pizzerian och jag blev skit glad för trodde vi skulle äta pizza. Och ja va inte så gammal. 9-10 kanske. Och så går hon på TOA. Snacka om att jag blev lite ställd. Men skratta mest när jag fatta va pizzerian va*haha*

Har jobbat nu på kvällen. Så får se om jag jobbar imorgon. Hoppas på de men va inte kul att jobba nu på kvällen när jag hade så ont i magen.

Är meningen att jag ska va chaffis inatt. Ska köra hem Jonas föräldrar som är här i Vara och festar och sen hämta Jonas i Lidköping. Men får se om jag ber pappa köra.

Får vila lite så kanske jag orkar.

Jaja ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Söta Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0